Dovolená - Chorvatsko (29.6. - 8.7.2018)

16. července 2018 v 1:24 | Misaki |  My life

Kon'nichiwa,
V tomto článku bych se s vámi ráda podělila o své zážitky z letošní dovolené v Chorvatsku, kam jsem jela s přítelem a s jeho rodinou.
Jeli jsme tedy, jak jsem již psala do Chorvatska, konkrétně na ostrov Vir, což je jeden z asi 300 ostrovů zaderského souostroví v chorvatské části Jaderského moře. Na ostrov jsme se dostali po náročné cestě autem.
První den byl takový poznávací, tedy hlavně pro mě, protože většina lidí, kteří s námi jeli včetně mého přítele už na tomto ostrově byla. Takže jsme se šli projít k místní pekárně a pak už rychle k moři, kde jsme se krásně schladili. Večer jsme se šli projít po městě, zašli jsme na pizzu a na vrap a taky samozřejmě na zmrzlinu, terá byla výborná ale hned druhý den jsme šli na ještě lepší a tou jsme se pak cpali každý den. Také jsme si prošli stánky s různými suvenýry a občerstvením no a pak jsme docela unavení šli spát na náš apartmán.
Další dny jsme vždy po poledni chodili k moři, protože nic jiného se ani dělat nedalo. V moři jsme nacházeli plno hezkých mušliček a všude na dně potkávali mořské okurky, malé rybky a raky. Poté následoval oběd, na který jsme kromě dvou dnů, kdy jsme si uvařili salát, chodili vždy na něco místního.
Abychom ale pořád jenom neleželi u moře, šli jsme se jeden den s přítelem podívat na nedalekou písečnou pláž a na hrad Kastelina, kde jsme se rozčilovali nad turisty, teří nám neustále překáželi u pořizování fotek. Našli jsme ale skvělou pláž, která byla plná hezkých malých mušliček.

Hradem naše výletování nekončilo. Vyrazili jsme totiž také na výletní loď, na které nám hráli na kytaru a na harmoniku, přichystali nám dobrý oběd a odvezli nás na úplně jinou pláž, než kterou jsme měli u našeho ubytování. Tato pláž byla plná oblázků. I moře bylo jiné, plné o hodně větších ryb a tak jsme chvíli šnorchlovali a prohlíželi si je.

Poslední výlet jsme si udělali do historického města Zadar. Toto město bylo nádherné. Všude stáli staré římské stavby, jako třeba ruiny z bývalého opevnění, kostely, věž, sloupy atd..Takže já jakožto člověk co studuje dokumentaci památek a miluje starou architekturu, jsem se na to nemohla vynadívat. Bylo tam také slunce vyrobené ze solárních panelů, sluneční soustava a mořské varhany.

Jen škoda, že to tak rychle uteklo a my museli dokoupit poslední pohled, suvenýry domů a odjet.

A to je z tohoto článku vše. Do komentářů mi určitě napište, kde jste byli o prázdninách vy, nebo kam se chystáte.

Sayōnara

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nauesin Nauesin | Web | 16. července 2018 v 11:35 | Reagovat

Hádám, že zážitky z Chorvatska jsou pro všechny lidi více méně stejné. Osobně jsem byla v Chorvatsku už hodněkrát, fakt to tam mám ráda a nedala bych na něj dopustit. Ano, možná tam je trochu horko na můj vkus, ale za to moře to stojí. Byla jsem minulý rok, ale letos to v plánu nemáme, taky takové dovolené nejsou nejlevnější. Tak snad zase příští rok.
Nejlepší část Chorvatska jsou asi večery na promenádách, kde hraje hudba a krásní lidé se tam prochází a člověk se může dívat na trochu strašidelné moře a spousta světel na pobřeží.
Já letos jedu tak maximálně na Macháč :D

2 Sakamakiya Mononoke-Maka Sakamakiya Mononoke-Maka | E-mail | Web | 16. července 2018 v 17:11 | Reagovat

Užij si to tam a pěkný blog

3 Kanatoshiya Kanatoshiya | 31. července 2018 v 10:10 | Reagovat

Moc pěkné fotky

4 Nivashima Nivashima | Web | 3. srpna 2018 v 23:35 | Reagovat

V Chorvatsku jsem ještě nebyla. Byla jsem zatím jen v Anglii :( Ach, má cestovatelská duše pláče xDDDDDDDD Ale je bezva, že jste si to tam s přítelem pořádně užili, fotky vypadají parádně! Prostě ♥ mušle a oblázky!!! Nejradši bych si jich nabrala plný pytel a odtáhla to dom xDDDDDD

5 niki-chan niki-chan | Web | 18. srpna 2018 v 7:23 | Reagovat

Páni, to musela být moc hezká dovolená. Já byla v Chorvatsku loni a také se mi tam líbilo. Letos to bylo spíše o delších výletech.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.